29 Mayıs 2013 Çarşamba

Gelin Saç ve Makyajı

Malum düğün sezonuna girmiş bulunmaktayız! Yaz gelinlerinin özellikle bu sıralar son hazırlıklarını yaptıkları şu günlerde gelin makyajlarının nasıl olacağına ve gelin duvağını hangi saç modeliyle takacaklarına karar vermeleri gerekiyor. Gelinlikle uyumlu gelin saç ve makyajı belirlemek tabi ki en önemli detaylardan biri.. Bu sebeple yazın gelin olmaya hazırlananlar için ben de farklı gelin makyajı ve gelin saç modelleri seçtim ve sizlerle paylaşmak istedim..

Öncelikle gelin saçı deyince ilk karar verilmesi gereken şey bence saçların toplu mu olacağı yoksa açık mı.. Açık saçlarda ben özellikle örgülü modelleri çok beğeniyorum..





Uzun gelin saç modellerinin yanısıra bir de tabi vazgeçilmez topuz gelin saçları var.. Bu tür modellerde ise benim tercihim gene örgülü modellerden yana:






Gelin saçından sonra sıra tabi gelin makyajına geliyor... Gelin makyajında ise ben şahsen ağır makyajdan hoşlanmıyorum. Doğal, abartısız, klasikten şaşmayan sade gelin makyajları favorim.. Bu yüzden de Kate Middleton gelin saç ve makyajı deyince aklıma ilk gelen isim oluyor tabi ki.. 

2 yorum:

  1. Wonderful work! This is the type of information that are supposed to be shared across the internet.
    Shame on Google for not positioning this submit higher!
    Come on over and talk over with my web site . Thank you =)

    Feel free to surf to my page; Ralph Lauren Outlet Online

    YanıtlaSil
  2. Hi there, of course this post is actually pleasant and I have learned lot of
    things from it regarding blogging. thanks.

    Here is my homepage ... CHI Flat Iron Official Website

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...