23 Nisan 2013 Salı

2013 Yaz Trendi Aksesuar ve Ayakkabılar

Yazın gelmesinde şüphesiz beni en sevindiren olay kat kat giyinmek zorunda olmamak ve birçok takı aksesuar ve ayakkabının daha çarpıcı renklerde ve modellerde olması.. Malum kış aylarında açık ayakkabı giymek çok zor oluyor ya da kalın kıyafetlerle çok şık bir kombin yapsak da üzerine ceket giymek zorunda olduğumuz için işin esprisi kaçıyor malesef.. Ama yaz aylarında bütün negatiflikleri üzerimizden atıyoruz ve renklere, çarpıcı aksesuarlara ve cıvıl cıvıl kombinlere merhaba diyoruz! Ben de bu aralar beğendiğim, ilham aldığım, sezonun moda trendlerini yansıtan fotoğraflardan sizin için seçtim:

2013 yaz moda trendleri

2013 yaz moda trendleri


2013 yaz moda trendleri

2013 yaz moda trendleri

2013 yaz moda trendleri

2013 yaz moda trendleri

2013 yaz moda trendleri

2013 yaz moda trendleri

2013 yaz moda trendleri

Siz de benim gibi internette alışverişi çok seviyorsanız eğer size iki adet önerim olacak.. Sezon trendlerini yansıtan ayakkabılardan bulmakta zorlanıyorsanız Zizigo istediğiniz ayakkabı modelini bulabilmeniz için birebir ve Zizigo'dan indirim alabilmek için tıklayın: Zizigo İndirim Kodu
Bir diğer site ise birbirinden güzel takı, aksesuar ve kişisel bakım ürünlerini bulabileceğiniz Mizu. Mizu'dan indirimden yararlanmak isterseniz tıklayın: Mizu İndirim Kodu

2 yorum:

  1. merhaba senin izleyicin oldum sende benim bloguma olurmusun rica etsem daha çok yeniyim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...