6 Mart 2013 Çarşamba

Designroom'dan Yaka Hediye Kazananlar Belli Oldu!

yaka trendi

Designroom'dan yaka hediye kazananlar belli oldu! Facebook'ta paylaştığım postla beraber toplam 10 kişi yorum yapmış(çift yorum yapanları tek sayıyorum). İşte random.org çekilişi sonucu kazananlar:

Bu arada hediye kazananlar toplam 3 kişi olacağından her bir çekilişten sonra toplam sayıyı azaltarak tekrar çekiliş yaptım haksızlık olmaması için. Bu durumda işte kazananlar:

Filiz Özkan (herhangi bir renk belirtmediği için kendisine mavi ikili yakayı hediye ediyorum:))
Çiğdem Oğuz (yeşil rengi istediğini belirttiği için yeşil renk yakaları kazandı)
Asena Palalar (turuncu rengi istediğini belirttiği için turuncu ve gri ikili yakayı kazandı)

Tebrikler! İyi günlerde kullanmanız dileğiyle!

6 yorum:

  1. güle güle kullansın herkes!:)))

    YanıtlaSil
  2. çok sevindim teşekkürler bilgilerimi yolladım :)

    YanıtlaSil
  3. 9 katılım görünüyor ama 10 kişi olarak çekiliş yapılmış çift yorumu da saymışsınız sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda da yazdığım gibi Facebook'daki post'a yapılan 1 yorumu da saydım. Yarışmayla ilgili yazdığım ilk postda da Facebook yorumlarının da dahil olacağını söylemiştim yani çift yorumu saymadım merak etmeyin:)

      Sil
    2. :) o zaman benim dikkatsizliğim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...