28 Şubat 2013 Perşembe

Uludağ'da Bir Hafta


Birkaç hafta önce Kartalkaya'ya havanın çok kötü olduğu bir zamanda gitmiştik ve malesef 4 günlük tatilin çoğu aşırı sis ve tipi nedeniyle otelde geçmişti. Bunun üzerine hevesimiz kursağımızda kaldığı için bir hafta Uludağ'a gitmeye karar verdik. Ne kadar Kartalkaya'yı daha çok sevsem de Uludağ'da ikinci bölgede ilk defa kaldığım için ve havanın da çok güzel olduğundan mıdır nedir Uludağ'ı bu sefer çok sevdim:) Bunun başlıca bir diğer sebebi de eski Kartanesi, yeni Ağaoğlu My Mountain Otel'den çok memnun kalmış olmamız oldu sanırım.  

İnsan en azından foto çekilirken gözlüğünü bir çıkarır di mi:) Ben gözlüğümü neredeyse hiç çıkarmamışım sanırım o kadar ki pistte arkadaşımın bir arkadaşıyla tanıştım, bütün gün pistte muhabbet ettim, üstüne akşam otelde karşılaşınca beni tanımadığı için tekrar kendisiyle tanışmak durumunda kaldım o derece:) Tatille ilgili instagram'da birkaç foto paylaşmıştım buradan da paylaşmak istedim. Bu arada merak edenler için sarı montum: Burton, kareli pantolon: Burton, gözlüğüm: Oakley, Berem: Oakley. Mavi ceketim ise: Columbia








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...