12 Aralık 2012 Çarşamba

Anne Hathaway "Les Miserables" Galasında

anne_hathaway_stili_les_miserables_galasi_sefiller

anne_hathaway_stili_les_miserables_galasi_sefiller

anne_hathaway_stili_les_miserables_galasi_sefiller

Anne Hathaway bu aralar yeni filmi "Les Miserables" nam-ı diğer "Sefiller" ile gene gündemde.. "Les Miserables" galasına Tom Ford bahar 2013 koleksiyonuna ait çok enteresan bir elbiseyle katılan Anne Hathaway gene çok şık görünüyor.. Anne Hathaway'in bu görünümüne bakınca insan resmen neyin daha çok ilgi çektiğine karar veremiyor.. Saçı makyajı mı, elbisenin enteresan pelerini mi yoksa uzun çizmeler mi.. Ben özellikle beyaz tene siyah elbisenin kontrastına bir de koyu kırmızı ruj eklenince ortaya çıkan görünüme bayıldım. Çizmeleri çok sevmesem de Anne Hathaway benden gene tam puan aldı:)

3 yorum:

  1. Melis Türkmen14 Aralık 2012 01:44

    Anne Hateway'i çok beğeniyorum.Uzun saçlı hali de kısa hali de her hali çok şeker :)
    Kendine has tarzıyla da diğer celebrityler arasından sıyrılmayı başarıyor.Bu fotoğraflarda kullandığı rujun rengini de çok merak ettim.Çok hoş duruyor.Şurdaki
    Dior'un rujuna
    benziyor ama tam da emin olamadım.
    Yine de alıp denemeye değer :)

    YanıtlaSil
  2. Anne Hateway her zamaki gibi mükemmel görünüyor. Bu sene Oscar'ın en büyük adayı bence.
    http://www.biryildizol.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...