3 Mayıs 2012 Perşembe

Katy Perry ve 3 Boyutlu Manikür Tasarımı

Katy Perry Çiçekli Desenli Kıyafetleriyle
Katy Perry ve 3 Boyutlu Manikür Tasarımı
Katy Perry bu aralar çiçekli desene fena sardı! Çiçekli desen trendi oldukça popüler bu aralar ve Katy Perry bu trendi kendi tarzına uyarlayarak hem çok ilginç hem de bazen çılgınca fikirlerle çıkageliyor.. Coachella Festivalinde neredeyse her gün çiçekli desenli kıyafetleriyle görüntülenen Katy Perry, çiçeklerden oluşan bir taç takmayı da unutmamış. En son olarak ise kıyafetlerinin ve aksesuarlarıın yanısıra tırnaklarını da çiçeklere boğan Katy Perry 3 boyutlu çiçek desenli manikür tasarımını kendi Twitter hesabından yayınlamış. Ne dersiniz, sizce güzel olmuş mu?

3 yorum:

  1. katy perry candır evet, ve o mor saçlarla teni, gözleri filan süper duruyor amenna, ama üç boyutlu manikürlü ellerle insan neyi nasıl yapar? nasıl tutar, form hani followsdu function? hani hani? yok ben cık diyorum... hı güzel görünüyor ama function? cık...

    sonra hayat benim için mikrofon tutup dansetmekten ibaret değil ki! o manikürle atıyorum, şu videoda yaptıklarımı nasıl yapayım:

    http://decodeniquo.blogspot.com/2012/05/decodeniquo-for-jet-set-beverly-hills.html

    YanıtlaSil
  2. Beğenmedim malsf ben kattyi
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. bana göre değil:)
    http://editorist1783.blogspot.com/2012/05/colorfull.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...