10 Mayıs 2011 Salı

Moda Blogu İkonu: Chiara Ferragni

23 yaşında, hukuk bölümünde okuyan, Milano'da yaşayan, moda tutkunu bir blogger Chiara Ferragni.. 2009 yılında bir moda blogu yazmaya başlamış ve Lookbook adlı sitede fotoğraflarını yayınlayarak popülerlik kazanmış Chiara. (Bu siteye benzer bir site olan Stilkolik'in Mayıs ayında Türkçe olarak açılacağını hatırlarsanız söylemiştim.) Son zamanlarını uluslararası tanınmışlığa sahip dergilerde, websitelerinde ve hatta televizyonlarda röportajlar, sunumlar yaparak geçiren Chiara, son olarak da kendi ayakkabı koleksiyonunu çıkarmaya hazırlanıyormuş.
Moda Blogu İkonu: Chiara Ferragni
Moda Blogu İkonu: Chiara Ferragni 
Moda Blogu İkonu: Chiara Ferragni

Kendi stilini benzersiz olarak tanımlamıyor Chiara, bunun yerine etrafındaki herşeyden ilham alabildiğini; bir filmden, bir şarkıdan, sokakta gördüğü insanlardan, moda defilelerinden, bloglardan vb. yani kısacası herşeyden etkilenebildiğini ve tarzını ona göre yarattığını söylüyor. "Sabah kalktığımda nasıl hissediyorsam o şekilde giyiniyorum, bir gün rockçı olabiliyorum, bir gün ise çalışkan inek öğrenci tipli olabiliyorum"diyor:) Ve herkes kendini nasıl rahat hissediyorsa ve kendiyle gurur duyuyorsa o şekilde giyinmeli diye de küçük bir öğüt veriyor.

En sevdiği tasarımcının ise Alexander McQueen olduğunu belirten Chiara, ayrıca Alexander Wang, Rick Owens, Gareth Pugh ve Dolce&Gabbana'yı da çok sevdiğini söylüyor. Bunların haricinde vintage ürünler satan dükkanlara da bayılıyor..

Bir moda blogu yazarlığıyla başlayan serüveninin devamında 2015 yılında kendini bir moda tasarımcısı olarak hayal ediyor!
Moda Blogu İkonu: Chiara Ferragni
Moda Blogu İkonu: Chiara Ferragni 
Moda Blogu İkonu: Chiara Ferragni
Moda Blogu İkonu: Chiara Ferragni

3 yorum:

  1. çok seviyorum bu kızı yaaa her giydiğini yakıştırıyor kendine:)

    YanıtlaSil
  2. ayakkabı koleksiyonunu çıkardı çoktandır var zaten ama şimdi yeni bir model çıkardı sasırım 2-3 hafta oldu 3. serisini çıkaralı okuyabilirsin. ben bunula ilgili bir post yazdım.

    http://cansetabay.blogspot.com/2011/04/haftadan-haftaya-bir-blogger-stili.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...