10 Mart 2011 Perşembe

Digitürk Bloguma Dokunma!!!!!

Şu son günlerde malesef Digitürk'ün saçma sapan uygulattığı sansür sayesinde bloguma giremediğim için yazamadım da.. Hatta bir ara alan adı satın alıp oraya yönlendirmeyi de denedim, ancak sonradan öğrendim ki hosting blogspot sayesinde olduğu için o da bir çözüm değilmiş... Bunun üzerine bloguma çok az kişi de girebiliyor olsa ben girebildiğim sürece yazmaya devam etmeye karar verdim. Belki wordpress'e geçerim diye de düşündüm ama ümidim blogspotun açılmasından yana.. Ne kadar youtube kadar uzun bir süre boyunca blogspotun da kapalı kalacağından korksam da umuyorum ki Digitürk biran önce bu saçmalığına son verir ve ve adaletsizliğinden vazgeçer..

Siz de bloguma dokunma diyorsanız:

www.facebook.com/blogumadokunma
http://twitter.com/#!/search/users/bloguma%20dokunma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...