7 Ocak 2011 Cuma

Kardashian Kızları

Bu Kardashian kızlarını hem seviyorum hem nefret ediyorum ikisinin arası birşey zannedersem bendeki ve sanırım benim gibi birsürü insan olacak ki halk oylamasıyla belirlenen People's Choice Ödüllerinde Kardashian ailesinin hayatını anlatan reality dizisi "Keeping up with the Kardashians", "Favorite TV Guilty Pleasure" ödülüne layık görüldü..Yani birnevi bu reality dizisini kalitesiz olduğunu bile bile izlemeye devam edip hatta bundan zevk almak bu ödülün adı:)

2011 People's Choice Ödüllerinde Kardashian kızlarının hepsi birbirinden şıktı. Kim Kardashian, Kourtney Kardashian, Khloe Kardashian ve Kylie Jenner straplez elbiseler giymeyi tercih ederken Kendall Jenner tek omuz bir elbiseyle katıldı.

Soldan Sağa: Kylie Jenner, Khloe Kardashian, Kim Kardashian, Kourtney Kardashian, Kendall Jenner

Kardashian Kızları People's Choice 2011 ödüllerinde
Bu arada Khloe Kardashian saçlarını kızıla boyatmış. Ben bu saç rengini çok beğendim! Bence çok yakışmış!

Khloe Kardashian
Kim Kardashian
Kourtney Kardashian

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...