23 Aralık 2010 Perşembe

Yine Yeni Yeniden Kış için UGG Botlar

UGG botların trendi birtürlü geçmek bilmiyor!:) Ne kadar kaba ve feminenliği öldüren tasarımları olduğu tartışılsa da içlerinin sıcacık yumuşak kürklü olmasındanmıdır çok rahat giyilmesindenmidir bilinmez UGG Botlar hala aramızda kalmaya devam ediyor.

Ancak UGG Botların talihinin Oxs ya da Buffalo Botlarına (bilmem hatırlar mısınız) benzememesinin bence çok önemli bir sebebi var. O da, UGG Botların değişen trendlere göre kendini yenilemesi ve sürekli yeni modellerle bizi şaşırtması. Bu yeni modellerden bazıları şöyle:

UGG Botların Yeni Modelleri

UGG Botların Yeni Modelleri

UGG Botların Yeni Modelleri
UGG Botların Yeni Modelleri

UGG Botların Yeni Modelleri

UGG Botların Yeni Modelleri

UGG Botların Yeni Modelleri


Ayrıca bu kış yeni bir UGG bot almaya karar verirseniz eğer, UGG - Jimmy Choo iş birliğiyle sunulan tasarımlardan da satın alabilirsiniz. Ben bu işbirliğine ne kadar şaşırmış olsam da, Jimmy Choo'nun kurucu başkanı Tamara Mellon : "Jimmy Choo haricinde, UGG Botlar dolabımda bulunan tek farklı ayakkabı markası" demişti. Ortaya çıkan tasarımlarda özellikle sezonun trendleri olan hayvan desenleri, zımbalı işlemeler, püsküller kullanılmış olsa da ben hem beğenmemiştim hem de çok pahalı bulmuştum.
 
Ama örneğin Nicky Hilton, daha ürünler piyasaya sürülmeden "Yeni UGG'larımı çok seviyorum" diyerek internete fotoğrafını koymuştu. 
 
Nicky Hilton'ın UGG modelini beğendiyseniz eğer bu model $ 595.
 
Nicky Hilton'ın UGG - Jimmy Choo Botu

UGG - Jimmy Choo Botlar

UGG - Jimmy Choo Botlar

UGG - Jimmy Choo Botlar

UGG - Jimmy Choo Botlar

UGG - Jimmy Choo Botlar

UGG - Jimmy Choo Botlar

UGG - Jimmy Choo Botlar

UGG - Jimmy Choo Botlar



1 yorum:

  1. Jimmy Choo tasarımı UGG botları hiç mi hiç beğenmedim! Herhangi bir bloggerın yapabileceği DIY projeleri gibi duruyorlar.

    Amaaaa, İskandinav markası SAGA ile UGG işbirliğiyle ortaya çıkan kürklü UGG'ları çook beğendim, hatta bu konuda blogumda bir yazı bile yazmıştım:
    http://kurksever.blogspot.com/2010/10/ugg-ve-saga-furs-isbirligi.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...